Oblíbenost vzdělávání jako zaměstnaneckého benefitu potvrzuje trend posledních měsíců – firmy více investují do budoucnosti svých lidí namísto věcného odměňování,“ citovala média Radka Špicara, viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy ČR. Za povšimnutí podle výsledků průzkumu stojí také to, že vzdělávání sesadilo z prvního místa oblíbenosti pracovních benefitů stravenky, které se nyní umístily až na třetím místě. Nadále stoupá zájem i o pojistné produkty – penzijní připojištění má v nabídce 71 procent podniků, životní pojištění 54 procent. U daňově nezvýhodněných benefitů jsou stálicí mobilní telefon a služební automobil. Mezi nejoblíbenější motivační opatření mezi firmami patří odměna za výkonnost, která funguje u 42 procent dotazovaných firem, finanční bonus za odpracované roky, s kterým mohou zaměstnanci počítat u 18 procent dotazovaných společností a týden dovolené navíc, kterou firmy poskytují svým zaměstnancům u třinácti procent dotazovaných firem.

-pda-