„Do kampaně jsme vybrali historické milníky spojené s průmyslem, pokrokem, výzkumem či důležitými výrobky. Na výběru jsme spolupracovali i s Národním technickým muzeem. Věřím, že nabízíme atraktivní připomínku historie včetně zajímavých animací a informací,“ říká ředitelka komunikace Svazu průmyslu a dopravy ČR Eva Veličková.

Seriál bude Svaz průmyslu publikovat každý čtvrtek na svém Instagramu a Facebooku, a to pod hashtagem #stripkyhistorieprumyslu. Chce tak zviditelnit pestrost a šíři českých úspěchů, které se s průmyslem pojí.

„Hned na úvod si připomínáme Rudolfa II., za jehož vlády vzkvétala Praha i průmysl v českých zemích. Připomínáme si ho i proto, že na jeho pokyn byl zbudován Španělský sál Pražského hradu, kde jsme v červnu oslavili naše stoleté výročí,“ doplňuje Eva Veličková.

Rudlof II

V dalším on-line seriálu „Jak vidím budoucnost “ bude Svaz průmyslu publikovat na svém Youtube kanále rozhovory s představiteli Svazu, řediteli firem i členy vlády o jejich představě budoucnosti průmyslu i jejich oboru.

Během výročního dne 18. června jsme na konferenci i galavečeru natočili desítky rozhovorů s osobnostmi, které mají k průmyslu a ekonomické situaci ČR co říct. Budoucnost je motto celého našeho jubilejního roku. Pro nás ji okomentovali například premiér Andrej Babiš, průmyslník Zbyněk Frolík či zástupce úspěšného českého start-upu Ondřej Krátký,“ říká Eva Veličková, ředitelka Sekce komunikace Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Jak vidím budoucnost průmyslu - Jaroslav Hanák

Svaz průmyslu a dopravy ČR je aktivní na pěti sociálních sítích. Na InstagramuTwitteruFacebookuLinkedinuYouTube. Zejména na Twitteru mají jeho příspěvky tisíce zhlédnutí denně.

Letos Svazu průmyslu a dopravy slaví 100leté výročí. U jeho příležitosti oslavuje úspěchy českých podniků a otevírá otázku budoucnosti.

Zdroj: www.spcr.cz 

-lhe-