Tou je osobní schůzka se zaměstnanci klientského centra při pražském ústředí ČSSZ, kterou si ovšem zájemci musí předem domluvit na speciální telefonní lince +420 257 062 869. Tu lze sjednat každý pracovní den od 8 do 12 hodin a je určena především lidem, kteří potřebují poskytnout obsáhlejší konzultaci.

Poskytování informací je bezplatné a týká se pouze zákonného důchodového pojištění, které zajišťuje ČSSZ. Sjednat si termín je možné až s měsíčním předstihem. Pro objednané konzultace je pak vyčleněn čtvrtek a pátek. Podle serveru MPSV, který zprávu zveřejnil je nová služba určena především lidem, kteří potřebují poskytnout obsáhlejší konzultaci. Vyškolení odborníci se budou moci předem seznámit s průběhem důchodového pojištění klienta a jednání bude konkrétnější a efektivnější. Jde tedy o exkluzivní službu nad běžný standard toho, co klientské centrum při ústředí ČSSZ v důchodové agendě poskytuje. Se složitými dotazy ohledně důchodového pojištění nebo s informativním výpočtem důchodu.

-pda-