Na té se totiž odboráři s vedením automobilky dosud nedohodli. Média tak uvedla, že uvažují o nepodepsání dohody o zavedení nového modelu provozu s více směnami. Výsledkem by bylo zastavení výroby v některých místech automobilky, a tím by výrazně narušili chod celého podniku.

Odbory odmítly návrh Škoda Auto na růst mzdových tarifů o 2,5 procenta, který považují za nízký. A svůj plán na omezení výroby považují za zákonný. Automobilce také chtějí předložit vlastní návrh směn, který by zajistil výrobu v požadované kapacitě a plánování. Zatímco vyjednávání o mzdových tarifech je podle odborářů neúspěšné, lepší nálada vládne u příplatků a některých bonusů. Škoda Auto zatím přistoupila na zvýšení příplatku za noční práci, nucený takt, práci v odpolední směně, ztíženém pracovním prostředí a nestandardních podmínkách. Strany se rovněž shodly na zvýšení příspěvku na penzijní připojištění. Diskuse se naopak ještě vedou nad výší variabilního bonusu.

-pda-